Repo homur

12/11/2011

 
Lawak 1
 
SUAMI : KENAPA SAYANG MENANGIS? 
ISTERI : SAYA TELAH BACA SEBUAH BUKU. SAD ENDINGLAH BANG...
 SUAMI : BUKU APA? 
ISTERI : BUKU BANK ABANGLAH.... 

Lawak 2 
Pada satu petang, si ibu membawa anaknye berusia 4 tahun bersiar-siar. Menaiki kereta.
 Dalam perjalanan si ibu membunyikan hon.
 Anak : Naper ibu bunyikan hon, saper org tu? 
Ibu : Tu sedara kiter, kenalah hormat. 
Dlm perjalanan mereka seterusnya mereka terserempak dgn seekor lembu yg nak melintas lalu si ibu membunyikan hon.
 Anak : Itupun sedara kiter jugak ke???
 
Lawak 3 
Adalah seorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta derma. 
Lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua seorang budak pun membuka pintu. 
budak : derma ape bang? 
lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua. adik ada apa-apa untuk didermakan? 
budak : nanti jap.saya ambilkan atuk saya. 
lelaki : ????? 

Lawak 4
 Tunang Farid, Siti, menelefonnya untuk memutuskan pertunangan mereka. 
Farid : Mengapa?
 Siti : Saya dah bosan dengan awak. 
Saya dah ada teman baru. Sebelum tu awak mesti kembalikan semua gambar saya.
 Farid : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak, Nanti awak pilihlah sendiri. 
Yang selebihnya kembalikan kepada saya. 
Siti : Erkkkkkk........ Benci ......... 

Lawak 5 
Dalam sebuah kebun ada bermacam-macam pokok buah-buahan, 
tiba-kebun kebun tu terbakar, semua buah-buahan musnah kecuali 3 buah je yang terselamat.. 
buah ape ek? 
1. Buah Cempedak = diluar pagar 
2. Buah Keranji = didalam perahu
 3. Pisang Emas = dah dibawa belayar... jgn marah haaaa...
 


Comments


Comments are closed.